Skoči na vsebino Kazalo strani

Dostopnost spletišča

  • Navigacija
    s tipkovnico

Bljižnjice s tipkovnico

  • Ctrl+U Prikaže možnosti dostopnosti
  • Ctrl+Alt+K Prikaže kazalo strani
  • Ctrl+Alt+V Skoči na glavno vsebino
  • Ctrl+Alt+S Prikaže kontaktne informacije
  • Ctrl+Alt+D Vrne se na domačo stran
  • Esc Zapre meni / iskalnik / pojavno okno
  • Tab Premakne fokus na naslednji element
  • Shift+Tab Premakne fokus na prejšnji element
  • Enter Potrdi/klikne fokusiran element
  • Preslednica Označi/odznači potrditveno polje
18. april 2021

Učitelji v Evropi: kariere, razvoj in blagostanje

Učitelji imajo bistveno vlogo v kakovostnem učnem procesu in korenito sooblikujejo učno izkušnjo učečih se. Pandemija in zaradi nje hiter prehod iz neposrednega učenje v živo na izobraževanja na daljavo je bolj kot kadar koli doslej razkrila pomen učiteljev za delovanje družbe. Po eni strani se vloga učiteljev razvija – pojavljajo se nove zahteve, pričakovanja, tudi nove odgovornosti, po drugi strani pa ta poklic doživlja krizo. Poročilo Teachers in Europe Carreers, Development and Well-being se osredotoča na učitelje v nižjem sekundarnem izobraževanju (ISCED 2). Prikazuje, kako lahko nacionalne politike in predpisi prispevajo h krepitvi učiteljskega poklica, in osvetljuje več ključnih vidikov življenja učiteljev, kot so delovni pogoji, karierni razvoj in dobro počutje.

 
Vir: Andragoški center Slovenije